خرید سیلوسایبین در ایران
نوشته شده توسط : spudgene

میجک ماشروم چیست؟

به صورت خلاصه قارچ‌های جادویی یا مجیک ماشروم به قارچ‌هایی گفته می‌شود که خوردن آنها باعث ایجاد تجربیات سایکدلیک ، توهم یا رویا (سفر یا تریپ) می‌شود. گونه‌های زیادی از قارچ‌ها وجود دارند که دارای اثرات سایکدلیک هستند.

در این مطلب ما تنها به قارچ‌هایی میپردازیم که حاوی مواد محرک سیلوسایبین ، سیلوسین و تا حدی بائوسیستین هستند. اما گونه‌های دیگری از مجیک ماشروم نیز وجود دارد که حاوی مواد محرک دیگری هستند. به عنوان مثال قارچِ “آمانیتا موسکاریا” (قارچ مگس) قارچی است که باعث ایجاد اثرات سایکدلیک و توهم می‌شود اما در دسته‌ی قارچ‌های سیلوسایبین قرار نمی گیرد.

سیلوسایبین | PSILOCYBIN

سیلوسایبین ماده ای است که در بدن به سیلوسین تبدیل می شود و به عنوان پیش دارو نیز شناخته می‌شود. بیشترین ماده‌ای که در قارچ خشک یافت می‌شود سیلوسایبین است. این ماده در بدن سنتز شده و به سیلوسین تبدیل می‌شود و سیلوسین تاثیرات سایکدلیک را ایجاد می‌کند. فرآیند تبدیل سیلوسایبین به سیلوسین را می توان به صورت مصنوعی نیز قبل از مصرف انجام داد .

سیلوسین | PSILOCIN

سیلوسین ماده ای است که مستقیماً با بدن ارتباط برقرار می‌کند و باعث ایجاد خاصیت سایکدلیک می‌شود. سیلوسین بیشتر در قارچ‌های تازه یافت می‌شود . در روشی به نام “لمون تِک” (Lemon tek) و با استفاده از آب لیمو سیلوسایبین به سیلوسین تبدیل می‌شود که باعث می‌شود تاثیرات سایکدلیک زودتر از حالت معمول پدیدار گردد .

عوارض جسمی مصرف مجیک ماشروم

از عوارض جسمی مصرف مجیک ماشروم می توان به گشادی مردمک چشم، خواب آلودگی، سردرد، گرفتگی شکم، اسپاسم عضلانی، افزایش ضربان قلب، فشار خون و دما، عدم حفظ تعادل، ضعف عضلانی، حالت تهوع و خمیازه اشاره کرد.

عوارض روانی مصرف مجیک ماشروم

عوارض روانی مصرف مجیک ماشروم شامل احساس تحریف شده از زمان، مکان و واقعیت، سرخوشی، توهم (بصری یا شنیداری)، داشتن تجربیات درون گرایانه (معنوی) ، واکنش‌های پانیک (وحشت)، مشکل در فکر کردن و تمرکز می باشد.

سفارش آنلاین و خرید سیلوسایبین چگونه است؟

شرکت‌هایی که قارچ‌های جادویی را تحویل می‌دهند، به طور معمول در حوزه خاکستری قانونی عمل می‌کنند. آنها ممکن است دوزهایی را بفروشند که به اندازه کافی پایین هستند و عملا غیرقانونی نیستند (در این مورد شرکت‌های فروش میکرودوز ظهور پیدا کرده‌اند).

بعضی اوقات، این شرکت‌ها قانون را شکست می‌دهند، اما مجازات توزیع آنها به اندازه کافی سنگین نیست که افسران را وادار به دنبالشان بروند.

پیگیری فروشندگان قارچ‌های جادویی به منظور ایجاد اقدام قضایی، چالش‌هایی را به همراه دارد که هزینه بیشتری نسبت به ارزش آن دارد – به ویژه در جایی که قارچ های جادویی به عنوان یک مسئله نگران‌کننده در نظر گرفته نشود. این اصلاحات عمدتا مربوط به جاهایی است که قارچ های جادویی قبلاً غیر قابل تعقیب شده‌اند.

آیا سیلوسایبین قانونی است؟

بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران، سیلوسیبین و قارچ های حاوی این ماده را غیرقانونی تلقی می‌کنند با این حال در برخی از کشورها، قارچ های شامل سیلوسیبین مجاز شده‌اند. این کشورها عبارتند از: باهاما، برزیل، کاستاریکا، جزایر ویرجین بریتانیا، جامائیکا، نپال، هلند (فقط برای ترافل ها)، رومانی و ساموآ.

علاوه بر مناطق فوق، در چند کشور دیگر استفاده از قارچ های سیلوسایبین غیرقانونی نیست.

در ایالات متحده، تنها در چند منطقه شهری شامل اورگان، چند شهری در کلرادو، کالیفرنیا و واشینگتن دی سی، استفاده از قارچ های جادویی غیرقانونی نیست.

در کانادا، استفاده از سیلوسیبین برای مراقبت های تسکینی قانونی است و ممکن است بزودی برای درمان اختلال استرس پس از رویدادهای تروماتیک (PTSD) و اعتیاد، قانونی شود.

با این حال، تنها منطقه شهری که استفاده از قارچ های سیلوسیبین غیرقانونی نیست، ونکوور در بریتیش کلمبیا است.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: